پرنسس عاشق

سلام دوستای خوبم

من این وبلاگو ساختم تا بتونم همه ی حرفایی که

تو دنیای واقعی نمیتونم بگمو اینجا بگم من عاشق دنیای مجازیم.



نظرات شما عزیزان:

AmIr
ساعت11:17---30 دی 1391
چی باعث میشه یادم بیفتی !؟

به همه بفرست جوابای جالب میگیری !

(اول جواب من )

مدیریت وبلاگ ĂŞ ℋℰ ℊ ℋĂñė


AmIr
ساعت22:38---18 دی 1391
مرا به دار آویختند تا نامت را از یاد ببرم اما چه ساده اند این ساده اندیشان که نمیدانند نام
تو حک شده ی قلب من است


AmIr
ساعت22:13---4 دی 1391
خوشا از بند دام عشق رستن / ز دست بی وفایان دل گسستن
نصیب این دل وامانده این شد / شکستن هی شکستن هی شکستن

وبلاگت عالی بود موفق باشی به منم سربزن

مدیریت وبلاگ ĂŞ ℋℰ ℊ ℋĂñė


AmIr
ساعت21:49---25 آذر 1391
اشک از دوریست
سکوت از تنهایی
لبخند از مهربانی
پیام دادن از دلتنگی


AmIr
ساعت13:50---6 آبان 1391
عزیزم باشه تبادل لینک میکنیم من الان لینکت میکنم

ღ♥♀♀♥ღخانومیღ♥♀♀♥ღ
ساعت12:05---2 آبان 1391
fek konam avalin nafariam ke nazar midam movafagh bashiiiiiii be manam sar bezaaaaaaaaaaaan

كليك پولي
ساعت11:38---2 آبان 1391

ســـــلام به شما.

آيا به دنبال كسب در آمد ساده فقط با يك كليك هستيد؟؟؟!!!!

به وب سايت من بيايد.... با معرفي برترين سايت هاي كسب در امد كليكي در خدمت شما هستم... همين امروز ثبت نام كنيد !!!

حتما يك سري بزنيد فرصتي بسيار جالب در انتظار شماست !! ماهيانه در امد ثابت داشته باشيد !!
http://clickpooli.loxblog.com/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:,ساعت11:22توسط mahnaz | |